Welpen meisjes puzzelend door Breda

DSCN1818Afgelopen zaterdag 22 Juni hebben de welpen meisjes van scouting Rijsbergen als afsluitende bijeenkomst van het seizoen en puzzeltocht door Breda gemaakt.

Speurend door Breda zochten zij de weg, maakte vragen over de monumenten in Breda en deden leuke spelletjes zoals tweelingtikkertje en een ballonenvoetbalspel. Onderweg krijgen zij ook andere vragen waarbij ze soms hulp kregen van enthousiaste omstanders in het centrum van Breda.

DSCN1811

Af en toe een regenbui mocht te pret niet drukken voor een zeer gezellige, geslaagde laatst club van dit jaar.

In afwachting van het zomerkamp over een paar weken, welke zeer gezellig en verrassend zal worden gaan alle welpen meisjes nu eerst vakantie houden.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag eens komen kijken? Ons nieuwe seizoen begint weer half augustus, neem dan contact op via welpenmeisjes.rijsbergen@hotmail.com en kom vrijblijvend drie maal gratis kijken.