Welpen meisjes nemen een kijkje in Corsotent van Buurtschap Rijsbergen

welpen-corso2De welpen meisjes van scouting Rijsbergen hebben afgelopen zaterdag een kijkje genomen in de corsotent van buurtschap Rijsbergen. Hier zijn ze te voet naar toe gegaan.

Een van de leiding bouwt bij de buurtschap en die heeft iedereen een rondleiding gegeven. Zo zijn ze ook allemaal op de steigers geweest.Voor sommige kinderen was dit wel eng, maar iedereen steunde elkaar en werd aangemoedigd. De leiding Junior heeft zelfs voorgedaan hoe ze tempexen. Zelf hebben ze ook een beetje mogen meehelpen! Zo knipte een medewerker stukjes ijzerdraad en regen de kinderen hier bierdopjes aan.

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken bij ons en ben je tussen de 7 en 11 jaar? Neem contact op via welpenmeisjes.rijsbergen@hotmail.com en kom vrijblijvend drie maal gratis kijken. Andere leeftijden kunnen ook bij de scouting, kijk dan op de site.

Iedere zaterdag ochtend van 9.30uur-11.30uur bij de blokhut naast de kinderboerderij.

welpen-corso1