Vrienden bij welpen jongens

Zowel de welpen meisjes als jongens hadden 6 oktober hun vriendjesdag georganiseerd. Zoals de naam al zegt, mochten de jongens in de leeftijd van 7 t/m 11 jaar deze dag vriendjes meenemen naar de scouting, wat natuurlijk wel erg speciaal is.

De dag begon zoals gewoonlijk om 09.30u en eindigde om 14.00u. Natuurlijk zijn de jongens geen watjes en zijn ze graag buiten te vinden, maar een hele dag buiten in de regen kon helaas niet. De blokhut werd gezellig gemaakt zodat de jongens daar de activiteiten konden doen. Onder het genot van wat drinken hebben de vriendjes kennis kunnen maken met verschillende scoutingspelletjes. Op school vertellen de welpen vaak wat ze gedaan hebben, maar nu weten de vriendjes ook hoe de scoutingspellen in het echt gaan. De welpen jongens kijken terug op een kei gezellige dag en vinden het altijd leuk als er iemand eens komt kijken en meespelen.

Ben jij een jongen van 7 t/m 11 jaar? En zou jij ook wel eens een keer willen komen kijken? Dat kan! De welpen jongens hebben elke zaterdag van 09.30 tot 11.30u club.
Voor meer informatie of vragen kunt u altijd contact opnemen met: welpenrijsbergen@hotmail.com of via telefoon: 06-30931227 (Lonneke Marijnissen)