Wat doe je bij Scouting Rijsbergen?

Ik ben leiding bij de welpen. Voor de kinderen heet ik Bagheera, uit jungle boek. Daarnaast ben ik ook lid van de plusscouts.

Hoe lang ben je al bij Scouting Rijsbergen?

Sinds 2010 loop ik hier al rond. Begonnen als kleine welp, inmiddels stuk groter en doorgegroeid. En weer terug bij de welpen!

Wat maakt scouting leuk voor jou?

De uitdaging! Als motto had scouting 10 jaar lang ‘Laat je uitdagen!’ en dat geldt zeker voor mij. Er is van alles mogelijk binnen scouting. Als je iets wil, dan kan het, mits het veilig uitgevoerd wordt. Niks is te gek en dat maakt het voor mij leuk.

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik studeer finance and control op de Avans in Breda. En daarnaast werk ik als bijbaan bij de Plus in Rijsbergen. Dus daar kan je me tegenkomen als je boodschappen doet ;).

Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?

Eten. Vooral lekker eten.

Wat is het leukste / gaafste dat je ooit gedaan hebt bij de scouting?

Op een regioactiviteit bij de scouts (RSW) hadden we een spel waarbij we een hele grote bal moesten verplaatsen naar de andere kant van het veld. De bal was zo groot dat we er minstens 5 man voor nodig hadden om hem in beweging te krijgen. Dit heeft veel indruk gemaakt.