boerderij2

De Welpen Meisjes van Scouting Rijsbergen kijken terug op een geslaagde laatste club om het seizoen mee af te sluiten.

Afgelopen zaterdag zijn ze naar Etten-Leur geweest en hebben daar een kijkje genomen bij de IJsboerderij. Daar konden ze zien hoe ijs wordt gemaakt en hebben bij de koeien gekeken. Helaas hielp het weer niet mee, maar ondanks de regen hebben ze ook nog even leuk kunnen spelen. Om uiteindelijk ook nog even allemaal een ijsje te proeven. En wat smaakte deze lekker.

maaltijd1

Terug aangekomen bij de Blokhut hebben zij nog verschillende spelletjes gedaan zoals zombie tikkertje en weerwolven. Waarna hun een tafel vol lekkers te wachten stond. Er was namelijk een heuse High Tea gepland en iedereen had thuis iets lekkers gemaakt en mee genomen. Wat hebben ze toch zitten smullen! Tot er niets meer bij kon.

Na afscheid genomen te hebben van een van de leiding die voor een half jaar weg gaat gingen zij de zomervakantie tegemoet. Nu is het wachten op het spannende zomerkamp dat 11 Augustus start waarbij de welpen meisjes op een “Reis rond de wereld” gaan.

De eerste club van het nieuwe seizoen is zaterdag 30 Augustus van 9.30u-11.30u, bij de Blokhut naast de kinderboerderij. Ben je een meisje van 7-11 jaar en nieuwsgierig geworden? Schrijf deze datum dan vast in je agenda en kom gezellig kijken. Voor meer informatie of vragen: welpenmeisjes.rijsbergen@hotmail.com