Team Miepmiep wint Exploquiz.

Afgelopen zaterdagavond was het weer zo ver! De befaamde Exploquiz is weer nieuw leven ingeblazen en vond plaats. De Exploquiz is een quiz georganiseerd door de begeleiding van de Explorers voor de Explorers, hun ouders, de leiding van scouting Rijsbergen en de Plusscouts. Jaren geleden is deze quiz ontstaan en is de beker verschillende keren gewisseld tussen winnaars. Afgelopen zaterdagavond was het wederom spannend wie er met deze bokaal naar huis zou gaan.

De quiz bevatte 8 rondes. Er werden onder andere allerlei punten verdiend door dierengeluiden en achterstevoren afgespeelde liedjes te raden. Ook werd de wereldkennis uitgebreid getest. Al dit denkwerk lukt natuurlijk niet met een lege maag, dus voor lekkers was uiteraard gezorgd! Het werd een hele gezellige avond en team Miepmiep is uiteindelijk met de welverdiende prijs naar huis gegaan. Van harte gefeliciteerd en tot volgend jaar!