Iedere week beleven we weer iets anders, hoe is het mogelijk?

Bij de gidsen staat de sfeer voorop: met een gezellige groep onderneem je telkens iets anders. De ene keer iets creatiefs, de andere keer iets spannends. Variatie is er genoeg.

Er wordt veel gewerkt in subgroepen, de rondes. Met je ronde ga je samen aan de slag op zaterdagmorgen. De meest ervaren gidsen worden rondeleidster en helpen de jongere gidsen met bijvoorbeeld tochttechnieken of het opbouwen van een kamp.

Ieder seizoen staat er bij de gidsen een meikamp gepland waarbij gekampeerd wordt, ze doen mee aan regionale scoutingwedstrijden waar je je technieken kan bewijzen en natuurlijk het hoogtepunt; het zomerkamp! Heerlijk lekker een weekje kamperen, gek doen, een flinke tocht afleggen en dat alles zonder je ouders. Gelukkig let de leiding wel op of alles goed gaat.

Gidsen? Doen!

gidsen-groep