Opendag Welpen

Zaterdag 15 oktober houden zowel de Bevers als de Welpen hun vriendjes- en vriendinnetjesdag, waar alle kinderen van 5 t/m 11 jaar zijn uitgenodigd om eens mee te spelen.

Bij deze een tipje van de sluier voor de kinderen van 7 t/m 11 jaar: Mowgli en Shanti leven in de jungle. Zij beleven daar de leukste avonturen en maken spannende dingen mee. Zo lopen ze tochten met Chil, koken ze lekkere gerechten met behulp van Baloe en luisteren ze tijdens het kampvuur naar verhalen van Akela. Daarnaast hebben ze nog meer jungle bewoners die op de Khaali Jagah vlakte of bij de Talaab poel allerlei dingen beleven samen met de kinderen.

Op zaterdag 15 oktober 2011 zijn kinderen van 5 t/m 11 jaar welkom in de Blokhut van Scouting Rijsbergen, om van 09.30 uur tot 16.00 uur allerlei activiteiten te beleven. (Naast kinderboerderij de Leijhoeve). Neem je lunchpakketje mee en trek niet je beste kleren aan want je kunt vies worden. Kinderen van 5 t/m 7 jaar zijn welkom bij de Bevers en kids van 7 t/m 11 jaar bij de Welpen. Voor meer info mail naar info@scoutingrijsbergen.nl