Op avontuur!

Met zijn allen bungelen aan een touwbrug, je verstoppen achter een boom, lekker slepen met takken en touwen. De leden van Scouting Rijsbergen waren zaterdag weer buiten te vinden. De leiding had weer een afwisselend programma, waarbij naast snelheid, denkwerk, maar vooral samen spelen aan bod kwamen. Deze keer hadden de welpen (jongens) en kabouters (meisjes) een gezamenlijk programma. De verschillende leden uit Rijsbergen, maar ook uit de omliggende dorpen, komen wekelijks bijeen om samen uitdagende, gezellige, sportieve, maar vooral gevarieerde ochtenden te hebben. Op die manier is er altijd voor ieder wat wils: sporten, koken, speurtochten, knutselen, kampvuur, spelen, noem maar op! Er zijn maar weinig verenigingen zo afwisselend.

De afgelopen weken hebben we opnieuw verschillende nieuwe leden en vrijwilligers mogen begroeten: welkom! Er zijn nog enkele plaatsen voor nieuwe leden, dus als je eens wilt komen kijken bel dan met Miriam Smout (contactpersoon 7-10 jarigen).

Ook voor (jong-)volwassenen liggen er kansen: Ervaar hoe leuk het is om met je team wekelijks waardering te krijgen voor je inzet. Onze leden zijn altijd op zoek naar enthousiaste leiding, die van een geintje houden, maar ook verantwoordelijkheid kunnen dragen. Weet je niet of het begeleiden van onze jeugdleden je ligt? Eens komen kijken of (maatschappelijke) stage lopen voor je school of opleiding kan ook. Bel met Sander Hurkmans (bestuurslid leiding) via 06-21264737