Olympische spelen ook voor Bevers

De leden en leiding van Scouting Rijsbergen zijn alweer een weekje terug van hun jaarlijks zomerkamp. Tijd om één van de speltakken hun kampervaring te laten vertellen. De bevers zijn namelijk wild enthousiast terug van hun kamp, wat is gehouden van 29 juli t/m 1 augustus in Valkenswaard.

Het thema wat zij dit jaar hadden was de Olympische Spelen. Zo hebben de bevers een kaars ontstoken die het hele kamp aan is geweest, zelfs in de auto op weg naar de locatie toe! Buiten alle Olympische spellen, waar de bevers medailles konden verdienen, zijn ze naar een binnen- en buitenspeeltuin geweest. Daar kregen ze allemaal een vers gemaakt ijsje. De laatste ochtend kregen de bevers een zware ochtendgymnastiek en was mede dankzij het goede weer genoeg tijd voor waterspelletjes. Buiten de medailles kregen de bevers ook een Stuiter-badge. Stuiter is een themafiguur uit de speelwereld van de bevers, en Stuiter houdt ook onwijs veel van sporten.

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar en heb je zin om een keertje met ons mee te spelen? Dat kan iedere zaterdagochtend van 09.30 tot 11.30, want dan beleven de Bevers de spannendste avonturen in speelwereld Hotsjietonia!