Meidenavond bij de welpen

Op vrijdagavond 15 maart hebben de welpen meisjes van Scouting Rijsbergen een echte meidenavond gehouden.

Bode meiden avond (+site)Zo hebben ze bij elkaar eigen gemaakte maskertjes opgedaan en daar ontbraken natuurlijk de komkommers niet bij, die zorgden er namelijk voor dat de meiden er extra rustig bij lagen. Ook gaven ze elkaar nog ontspannende voetmassages, dat bij sommige meiden toch nog voor wat kriebels zorgden. Na al dat relaxen hebben de meiden zich allemaal nog mooi opgemaakt.

Tussendoor hebben de welpen meisjes nog spelletjes gespeeld zoals skip-bo, zijn buiten in het donker nog even gaan spoken en hebben nog een feestje gevierd omdat een van de meiden jarig was geweest.

Site scouting meiden avondKortom, een ontspannen maar vooral gezellige bijeenkomst, die volgens de kinderen vooral nog eens herhaald moet worden!

Zou jij het leuk vinden om ook bij die gezellig meidengroep te horen? Dan ben je op zaterdagochtend van harte welkom bij Scouting Rijsbergen.