Kerstactiviteit Scouting Rijsbergen

Op zaterdag 20 December kwamen alle jeugdleden van Scouting Rijsbergen bij elkaar om de meest gezellige tijd van het jaar samen te vieren. Een grote, gezellige club!

kerstvierings’ Ochtends kwam iedereen bij elkaar en werd er meteen gestart met een leuk spel; Kolonisten van Catan,de kerstmis editie. De kinderen werden in groepjes verdeeld en kregen een eigen kerstboom. Deze was alleen nog helemaal kaal. Daar moest iets aan gedaan worden! Door spelletjes konden ze punten verdienen en hiermee kerstballen, slingers, strikken etc. kopen. Een erg geslaagd spel, we hebben de mooiste en kleurrijkste kerstbomen gezien!

Toen was het niet voorbij, nee er stond nog een lekkere brunch op de jeugdleden te wachten. De jongens hadden duidelijk hun best gedaan op hun outfit, want drie van hen wonnen de prijs voor de mooiste/gekste/leukste kerstoutfit van 2014!

Nog even lekker geravot op het grasveld en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Namens Scouting Rijsbergen, prettige feestdagen en alvast een mooi 2015 toegewenst.

Zou je ook graag een keertje mee willen spelen bij Scouting Rijsbergen? Dat kan! Bekijk onze site eens  www.scoutingrijsbergen.nl en like ons op Facebook.