Groepsweekend

Aanstaand weekend wordt de Blokhut omgetoverd tot een boerderij. De jeugdleden en leiding van Scouting Rijsbergen houden daar namelijk hun groepsweekend in het thema ‘boerderij’.

Vrijdagavond zetten de leiding en de explorers de spullen voor het kamp klaar en luiden zij het feest in met de nodige gezelligheid. Zaterdagochtend om 09.00u worden de gidsen en verkenners verwacht en gaan gelijk hun tenten opzetten. Om 10.00u arriveren de welpen en bevers en kan het feest losbarsten. Het is groot feest op de boerderij want de boer en boerin zijn weg. Er staan allerlei gezellige en spannende activiteiten op het programma, dat mag je als jeugdlid echt niet missen. Een verslag van het weekend en foto’s volgen na de activiteit op deze website.

Vergeet je thema-kleding niet! We wensen alle leden veel plezier komend weekend, voor vragen of meer info mail naar info@scoutingrijsbergen.nl

clip_image002