Geslaagde kerstactiviteit

Afgelopen vrijdagavond vond de gezamenlijke kerstactiviteit plaats. Alweer een aantal jaar een groot succes, en steeds vernieuwend qua invulling van programma. De activiteit zou in het dorp plaatsvinden maar door de grote hoeveelheid aan sneeuw, is het naar de Blokhut verplaatst.

Bij aankomst werden de leden in groepjes verdeeld en zijn ze aan de verschillende spellen begonnen. Er werden allerlei spelletjes georganiseerd in het thema ‘kerst’; zoals de kerstballen race, geblinddoekt skiën, Kerstman raden, een muziekquiz en nog meer hilarische spellen. De avond werd afgesloten met warme chocolademelk en iedereen mocht van het kampvuur genieten met een heerlijke marshmallow erboven.

We kunnen ook dit jaar weer op een geslaagde kerstactiviteit terugkijken. Bijna alle leden waren aanwezig en mede door de inzet en enthousiasme van de leiding, kan het jaar 2010 op een goede manier afgesloten worden. Iedereen bedankt en tot volgend jaar, de bijeenkomsten worden weer hervat op zaterdag 8 januari 2011 i.v.m. kerst en oud-nieuwjaar.