Groepsdag 2011!

Afgelopen zaterdag, 25 juni 2011, viel er veel regen in Rijsbergen en omstreken. Dat mocht echter de pret niet drukken voor de Groepsdag van Scouting Rijsbergen want die ging gewoon door.. enkel op een andere locatie! Bij de Scouts zijn we geen watjes maar een hele dag in de regen in het dorp rondlopen is ook niet zo geweldig. We hadden een mooie locatie achter de hand, mocht het regenen, dus hebben we de groepsdag in onze Blokhut gehouden.

De leden met hun ouders, broertjes en zusjes hebben fanatiek meegedaan aan verschillende spellen en een hilarische Quiz. Tijdens de lunch kreeg iedereen een kopje soep en tussendoor kon men genieten van ranja, fruit en snoep.

Leden en hun ouders, broertjes, zusjes, leiding van scouting Rijsbergen en de organisatie van de Groepsdag..allemaal bedankt voor jullie inzet en graag zien we jullie op de laatste club van het seizoen (2juli) en op het zomerkamp! (6 t/m 13 augustus)

cimg3093.jpg