Explorers naar nacht van Chaam

Weken voordat het nieuwe scoutingseizoen officieel weer gaat beginnen, kwamen de explorers van Scouting Rijsbergen al in actie. Hun zomerkamp in Luxemburg was nog maar nauwelijks achter de rug, of er werd al weer vooruitgekeken naar het kamp van volgend jaar. Via corsobuurtschap Rijsbergen hadden zij namelijk de kans gekregen om een steentje bij te dragen aan de Acht van Chaam op 25 juli. Naast een goede gelegenheid om de kas te spekken, was het bovenal een erg leuke dag! Gewapend met liters zonnebrandcrème (en nog meer liters water) hebben de explorers de tropische temperaturen getrotseerd en ervoor gezorgd dat de renners ongehinderd hun achtjes konden rijden.

De gezellige sfeer in Chaam, het mooie weer, de goede organisatie en de leuke extraatjes zorgden ervoor dat dit evenement hoog op de lijst van topacties van de vereniging komt te staan. Want je zit natuurlijk niet elke dag in een volgwagen bij een internationaal wielerevenement… volgend jaar weer!