Een mooie tocht door Rijsbergen, of iets verder weg.

Afgelopen zaterdag (22 oktober) hebben de verkenners en de gidsen samen gedraaid. De leiding had een mooie tocht uitgezet door Rijsbergen. Aangezien het voor sommige leden de eerste tocht was als gids of verkenner, zijn de tochttechnieken simpel gehouden, en helemaal in het Halloween thema. In groepjes van 3 tot 4 zijn ze op pad gegaan, zodat iedereen de kans krijgt om de tochttechnieken te leren en onder de knie te krijgen. Twee groepjes besloten de toeristische route te nemen en kwamen uit bij de Pannenhoef, waar het rond in de herfst een waar kleurenballet is van bladeren. Gelukkig was toch iedereen om half 12 weer terug bij de blokhut, en daar hebben de scouts gezamenlijk afgesloten.

Mocht het je nou leuk lijken om een keer mee te komen doen met zo’n tocht, of met een andere leuke activiteit, kom dan een keer kijken op zaterdagochtend van 9.30-11.30. Laat het wel even weten via info@scoutingrijsbergen.nl of op 06-13752571 (na 18.00).