Crazy 88 met de verkenners

De afgelopen periode was niet de makkelijkste om met de kinderen echte ‘scoutingactiviteiten’ te organiseren. Scouting is immers er met elkaar op avontuur gaan en elkaar daarbij uitdagen. Van de wijde buitenwereld moest dit opeens worden beperkt tot een veel kleinere ruimte. Toch hebben de speltakken leuke online activiteiten georganiseerd.

De meest geslaagde opkomst van de afgelopen tijd was zeker de kerstopkomst bij onze verkenners. Het welbekende Crazy 88 kreeg een kerstthema dat de verkenners thuis konden spelen. De leiding moedigde natuurlijk aan om de rest van het gezin erbij te betrekken. Uit de leuke foto’s en filmpjes die werden ingezonden bleek al snel dat daar gehoor aan werd gegeven. Het was prachtig om te zien hoe de verkenners een uitdagende avond hebben beleefd samen met het gezin, iedereen deed mee. Dat is niet de gedachte van kerst alleen, maar ook zeker van Scouting!