Bevers Mariokarten bij scouting Rijsbergen

Elke zaterdagochtend draaien de bevers hun bijeenkomst bij Scouting Rijsbergen. De vorige twee weken zijn ze bezig geweest met het maken van eigen karts van bananendozen, en afgelopen zaterdag mochten ze gaan racen met deze zelfgemaakte karts! Nadat ze uit waren geraced, hebben ze nog een spelletje gespeeld, snoepmemorie, met echte snoepjes! Daarna kon er natuurlijk ook gesnoept worden van deze snoepjes, maar ze mochten niet allemaal opgegeten worden natuurlijk. Ook was er nog even tijd om te spelen in de sneeuw. Mocht het je nou leuk lijken om eens te komen kijken bij de bevers, kom dan eens langs op zaterdagochtend van 9:30-11:30. Neem van tevoren even contact op via info@scoutingrijsbergen.nl of bel naar 06-13752571 (secretariaat).