Beestenboel op Scouting-carnavalsbal

Afgelopen zaterdag werd het jaarlijkse carnavalsbal weer georganiseerd in Etten-Leur. De leden en leiding van Scouting Rijsbergen waren daar van de partij. Het thema ‘beestenboel in de jungle’ werd enthousiast opgepakt, er waren namelijk verschillende carnavalsvierders verkleed als dier of avonturier. Naast het hossen en feesten konden de kinderen maskers maken, stond er een sjoelbak en kon er een meterlange twister gespeeld worden. Voor de wat oudere leden en leiding was er ’s avonds een feestprogramma, onder het genot van een drankje werd er naar de discoklanken van DJ Alon geluisterd en was het weer heel gezellig.

In het weekend van 18 februari zijn er i.v.m. carnaval geen bijeenkomsten. Leiding en bestuur wenst iedereen een fijne carnaval, en we zien jullie graag weer op 25 februari!