Zomerkamp is van start

De eerste week van de basisschoolvakantie betekent bij Scouting Rijsbergen dat het seizoen erop zit en de Explo’s op kamp zijn vertrokken! Afgelopen zaterdag zijn zij afgereisd richting het mooie Dudelange in Luxemburg. Bij de andere speltakken zijn de laatste bijeenkomsten geweest en is er bekend gemaakt waar iedereen naartoe op zomerkamp gaat.

Tijdens de laatste bijeenkomsten zijn er een hoop leuke dingen gedaan. Er is gebarbecued, de Bevers zijn naar de IJsboerderij geweest en de Welpen hebben lekker een dag aan het water doorgebracht. Voor nu hebben alle leden van Scouting Rijsbergen ‘vakantie’. Ze moeten nog even geduld hebben tot het zomerkamp, wat altijd de vijfde week van de zomervakantie plaatsvindt. De leiding heeft tot die tijd nog om de puntjes op de i te zetten en de laatste voorbereidingen te treffen. Behalve de Explo’s! Zij gaan altijd de eerste week op kamp en zij bereiden alles zelf voor.

Ze vertoeven nu in Luxemburg waar zij al een prachtige wandeling van 18km lang berg op en berg af hebben geklommen. Benieuwd wat ze nog meer gaan doen deze week? Volg Scouting Rijsbergen dan op instagram en zie foto’s van het zomerkamp.

De rest van de groep zal op kamp gaan richting Dordrecht. Vooralsnog blijven de thema’s van de kampen en wat er precies voor leuke dingen zullen gebeuren nog even geheim, maar ook dat kan je volgen op instagram. Wil jij ook mee op zulke leuke kampen? Dat kan! Kom een keertje meedoen bij Scouting Rijsbergen, word lid en ga volgend jaar ook mee! Voor meer informatie zie www.scoutingrijsbergen.nl