Zo gaatie goed zo gaatie beter

Nog maar 5 of 10 kilometer! De speltakken van Scouting Rijsbergen zijn sportief de maand juni in gegaan. Zij hebben namelijk meegedaan aan de avond vierdaagse van Rijsbergen. De tocht begon dinsdag met een route langs o.a. de Tiggeltsebergstraat en de Boomkensevaart, op de tweede dag kwamen de Ettenseweg en Watermanseweg aan de beurt. De leden van de Scouting wisten van geen ophouden, want ook de derde dag hebben zij goed gewandeld. Vanuit het Dorpshuis liepen zij richting de Pannenhoefsebaan en over de Gouwberg weer terug. Vrijdagavond werd de laatste tocht afgelegd, langs de St Bavoschool richting de Risten. Alle windrichtingen kwamen dus aan bod bij de vierdaagse. Onderweg werd er gezellig gekletst en liedjes gezongen. Ook een appeltje voor de dorst en een rolletje snoep hoorden erbij. Een aantal speltakken liepen 5 kilometer en de jongens en meiden van 11 t/m 15 jaar liepen wel 10 kilometer, wij zijn trots op onze sportieve scouts! Zij hebben allemaal een welverdiende medaille mee naar huis gekregen.

Een vader van één van onze leden heeft een aantal foto’s gemaakt bij de finish op vrijdagavond, deze zijn te zien in ons foto-album! Bedankt voor het doorsturen

logo4daagse.jpg