Welpen op avontuur in de Emaarate Ruïne

Scouting regio de Baronie heeft afgelopen weekend weer een regioactiviteit voor de welpen georganiseerd, waarbij welpen uit de regio welkom waren. Welpen zijn jongens en meisjes in de leeftijd van 7 t/m 11 jaar. Ook de welpen jongens en meisjes van Scouting Rijsbergen waren uitgenodigd.

De KSE in Etten-Leur was zaterdag volledig omgetoverd in de Emaarate Ruïne. Hier beleefden zij een heus avontuur. De kwaadaardige professors wilden alle welpen namelijk in apen veranderen. Maar door sleutels te verdienen bij diverse uitdagende spellen, wisten de welpen de poorten van het eindspel te openen. Met al het smokkelwaar sloeg de weegschaal om en konden de professors veilig opgesloten worden. Voldaan keerden de welpen uit Rijsbergen terug naar de Blokhut in Rijsbergen, waar de ouders al klaar stonden om de spannende verhalen aan te horen. Wat zal er de komende bijeenkomsten nog te wachten staan? Kom jij het een keer beleven? Bekijk eens verder onze website waar informatie te vinden is. Op www.erwinnet.nl zijn vele leuke foto’s te vinden van de regioactiviteit, hieronder zie je de groep welpen jongens & meisjes, samen met leiding en de themafiguren.