Spetterende afsluiting seizoen

Op zaterdag 23 juni werd het scoutingseizoen spetterend afgesloten bij de Bevers, Welpen jongens en meisjes. De leiding had voor de laatste club een speciaal afsluitingsuitstapje voor de kinderen georganiseerd. De kinderen in de leeftijd van 5 t/m 11 jaar vetrokken om half 10 met hun leiding en een aantal ouders naar de Tongelreep in Eindhoven.

Bij aankomst in de Tongelreep keken de kinderen hun ogen uit, er waren heel veel verschillende glijbanen! Iedereen ging snel water in, en wie durfde waagde een ritje door een glijbaan. Er was een familieglijbaan en er was ook een super gave trechter! Ook was er nog een gezamenlijke lunch die erg gezellig was met 25 kinderen en 10 man leiding. Om 15.00u was het tijd om snel om te kleden en de terugreis in gang te zetten. Om 16.00u was de laatste club van seizoen 2011-2012 dan ook echt afgesloten en kan iedereen nu uitkijken naar het zomerkamp!