Scouting Rijsbergen knallend het nieuwe jaar in!

Op 4 januari hadden de leden van scouting Rijsbergen hun allereerste club van het nieuwe jaar.

Het jaar was weer voorbij gevlogen en 2020 werd gevierd. Zo hebben de bevers (jongens en meiden tussen de 5-7) een nieuwjaarsfeest gehad. Zij hebben een spel met ballonnen gedaan en hebben vervolgens super stoer sterretjes afgestoken met natuurlijk als afsluiting kinderchampagne.

Maar niet alleen de bevers hadden een nieuwjaarsclub, ook de verkenners (jongens tussen de 11-15) hadden een club in het teken van het nieuwe jaar. De verkenners hadden nieuwjaarsborrel. Ze hebben zelf een lekkere snack gemaakt op het kampvuur. Namelijk een aardappel met ui en spek. Daarbij hebben ze met de hele groep geproost op het nieuwe jaar met kinderchampagne.

Ook hebben de gidsen (meiden tussen de 11-15) het nieuwe jaar gevierd. De gidsen hebben een echt oud en nieuw spel gespeeld. Hierbij moesten ze vragen beantwoorden, liplezen, tekenen, neuriƫn en telepathisch iets opschrijven. Dit allemaal in het teken van het afgelopen (scouting)jaar. Natuurlijk hebben ook de gidsen geproost op het nieuwe jaar met kinderchampagne.

Voor de welpen belooft het in heel Nederland een spannend jaar te worden. De welpen van scouting Nederland bestaan namelijk 100 jaar! Reden voor een feestje. Er is een nieuw jungle book figuur geintroduceerd, namelijk Dahinda! Ben jij benieuwd naar wat voor dier dit is? Hou dan de website en facebook van scouting Rijsbergen in de gaten.