Wat doe je bij Scouting Rijsbergen?

Ik ben leiding bij de verkenners waar wij leuke activiteiten en kampen voorbereiden die we samen met de verkenners gaan doen.

Hoe lang ben je al bij Scouting Rijsbergen?

In 2003 ben ik begonnen als Kabouter, en sinds 2012 ben ik leiding bij de verkenners.

Wat maakt scouting leuk voor jou?

Ik vind het leuk om outdoor-activiteiten te doen, zoals spellen in het bos, tochten lopen met GPS of koken op houtvuur. Dit is precies wat we bij scouting doen en daarom blijft het leuk om originele spellen en activiteiten voor te bereiden, en beleef ik er ook plezier aan om dit samen met de verkenners te doen!

Wat doe je in het dagelijks leven?

Momenteel zit ik in mijn eerste jaar van de master geografische informatiewetenschappen in Utrecht en daarnaast werk ik 1 dag in de week bij de Gemeente Breda.

Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?

Om iets leuks te gaan doen, zoals kanovaren of een hoogteparcours. Maar ook voor een lekkere marshmallow van het kampvuur.

Wat is het leukste/gaafste dat je ooit gedaan hebt bij de scouting?

Vlotten bouwen waarmee we konden varen op het meer dat direct aan ons kampterrein grensde. Daar hebben we de hele week plezier van gehad.