Overvliegen

Met pijn in het hart hebben de welpen meisjes afscheid genomen van hun oudste leden die zijn overgevlogen naar de gidsen. Maar waar mensen weg gaan komen ook nieuwe mensen. Daarom verwelkomen we onze nieuwe leden die zijn komen overvliegen vanuit de bevers!

Welpen meisjes zijn meisjes van 7 tot 11 jaar, bijeenkomsten zijn iedere zaterdag ochtend van 9.30uur tot 11.30uur bij de blokhut (naast de kinderboerderij). Ideale tijd voor ouders om bijvoorbeeld rustig boodschappen te doen.

Welpen meisjes doen allerlei leuke actieve activiteiten. Nieuwsgierig geworden naar de welpen meisjes van scouting Rijsbergen? Kom een kijkje bij ons nemen, je mag 3 maal vrijblijvend kijken bij de scouting.Wij hebben geen wachtlijsten, dus je bent altijd welkom!

overvliegen2013-1       overvliegen2013-2