Wat doe je bij Scouting Rijsbergen?

Ik ben sinds kort verkennerleiding. Samen met de andere leiders verzorg ik leuke zaterdagmorgen. De activiteiten kunnen verschillen van vuur maken tot een spelletje trefbal.

Hoelang ben je al bij Scouting Rijsbergen?

Ik ben bij de scouting gekomen sinds ik oud genoeg ben, dat betekent dat ik bij Scouting Rijsbergen zit sinds 2004. Ik ben alle speltakken afgegaan en nu zit ik in het leidingteam.

Wat maakt scouting leuk voor jou?

Omdat ik al zo lang bij de scouting zit vind ik het gevoel dat iedereen elkaars vriend is erg mooi. Op scouting is het niet moeilijk om vrienden te maken, ook al zit je bij een heel andere scoutingvereniging.

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik ben student Bouwkunde aan Avans Hogeschool te ’s-Hertogenbosch. Naast school heb ik een bijbaantje bij een supermarkt waar ik een aantal avonden en middagen in de week werk.

Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?

Mij mag je wakker maken voor een lekker biefstukje of een flinke lap spareribs!

Wat is het leukste/gaafste dat je ooit gedaan hebt bij scouting?

Ik heb ooit een spooktocht mogen bedenken en regelen. Ik ben altijd wel fan geweest van spooktochten lopen, daarom is het ook wel eens leuk om er zelf een te maken.