Wat doe je bij Scouting Rijsbergen?

Ik ben leiding bij de gidsen. Daarnaast zit ik bij de Plusscouts en in het Bestuur. Bij het bestuur regel ik het secretariaat.

Hoe lang ben je al bij Scouting Rijsbergen?

Na even teruggezocht te hebben, ben ik al lid sinds 1996. Ik ben begonnen als Bever, toen naar de Kabouters en daarna bij de Gidsen. Na de gidsen ben ik leiding geworden. Sinds een aantal jaren zit ik ook bij het bestuur en de plusscouts.

Wat maakt scouting leuk voor jou?

De afwisseling maakt het voor mij erg leuk. Je doet van alles; binnen, buiten en vooral actief bezig zijn. En terwijl je leuke, gezellige dingen aan het doen bent breng je de kinderen ook nog wat bij.

Wat doe je in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven ben ik lerares basisonderwijs. Ik werk op basisschool Zonnebloem in Zundert waar ik groep 1/2 heb.

Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?

Laat mij maar lekker slapen ’s nachts!

Wat is het leukste/gaafste dat je ooit gedaan hebt bij de scouting?

Het gaafste zijn toch wel de zomerkampen. De sfeer die je met een groep opbouwt tijdens zo’n week. Gezellig bij het kampvuur en natuurlijk alle gave uitstapjes: kanoën, mountainbiken of een hoogteparcours!