Installatie Bevers

Afgelopen weekend werden er maar liefst 4 nieuwe bevers geïnstalleerd bij Scouting Rijsbergen! Het installeren betekent dat je nu een échte bever bent inclusief heus uniform van de scouting.

De bevers mochten afgelopen weekend een nachtje logeren op de Blokhut. Hartstikke gezellig natuurlijk om met de hele groep daar te slapen. Vrijdagavond hebben ze lekker film gekeken en dat was dit keer Dummie de Mummie. En bij de film hoort natuurlijk wat lekkers!

Op zaterdag gingen ze op avontuur. In de auto, richting Rucphen. Hier hebben ze een potje geglowgolfd, super spannend zo in het bijna donker!

’s Avonds was het zo ver, het moment waar lang naar uitgekeken werd; de installatie. Alle familie was opgetrommeld, papa’s, mama’s, broertjes, zusjes en zelfs opa’s en oma’s waren aanwezig. Iedereen is geinstalleerd en samen hebben ze nog een lekkere traktatie gegeten.

Ben jij ook benieuwd wat de bevers nog meer doen? En ben jij tussen de 4,5 en 7 jaar oud? Kom dan een keertje meedoen! Neem vooraf wel even contact op om zeker te weten dat je niet voor een dichte poort staat. Tot snel!