Gidsen Scouting Rijsbergen worden 5e op Regionale Scouting Wedstrijden

De gidsen, meisjes van 11 tot 15 jaar, zijn in het weekend van 7-8-9 april naar de Regionale Scouting Wedstrijden geweest. Dit jaar was dit in Rijen. Tijdens dit weekend moeten de scouts laten zien wat ze allemaal kunnen. Ze moeten zelfstandig hun tent op kunnen zetten, een keuken kunnen pionieren, een fiets en wandeltocht af kunnen leggen en een avondmaaltijd kunnen koken. Daarnaast worden er allerlei leuke spellen gespeeld. Deze spellen variƫren van gehandicapt voetbal, een klimwand beklimmen tot een stormbaan afleggen. Maar ook konden er cupcakes versierd worden en kon er opgewarmd worden bij een kampvuur.

Aan het einde van het weekend wordt er gekeken wie er de meeste punten heeft behaald. De groepen die op de 1e en 2e plaats eindigen mogen deelnemen aan de Landelijke Scouting Wedstrijden.

De gidsen hebben een erg gezellig weekend gehad en zijn ook nog eens 5e van de 53 groepen geworden!

Lijkt je het leuk om ook eens te komen kijken bij Scouting Rijsbergen, neem dan contact op met Lieke van den Brand (06-13752571) of mail naar info@scoutingrijsbergen.nl