Feestelijke Zomeractiviteiten

RIJSBERGEN – Afgelopen weekend zou het zover zijn geweest, zomerkamp Scouting Rijsbergen.

Helaas zoals bij wel meer verenigingen kon het zomerkamp vanwege de Corona helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd want de leiding had toch een dag vol super leuke en gave activiteiten bedacht.

Zondag 9 augustus was het zover en alle leden van Scouting Rijsbergen kwamen bijeen.
Het weer zat enorm mee en het beloofde een warme dag te worden.

Diverse activiteiten
Na een gezamenlijk spel met veel water konden ze allemaal uit diverse activiteiten kiezen. De leiding had een heuse zeephelling gemaakt waarvan je in een rubberboot en met veel water vanaf kon glijden, bijna alle scouts zijn hier diverse keren vanaf gegaan. Maar ook kon je proberen de roos te raken tijdens het schieten met de pijl en boog of te ontsnappen uit een van de escaperooms.

Veel afkoeling
Mocht dat allemaal nog niet genoeg zijn konden ze zich lekker uitleven op het survivalbaan springkussen.
Gezien de heerlijke temperaturen was er ook gedacht aan veel afkoeling en stonden er diverse zwembadjes en sproeiers waarin iedereen even kon afkoelen en relaxen. Na een heerlijke BBQ was het einde van deze feestelijke zomeractiviteit helaas al weer in zicht.

Volgende jaar hopelijk weer kamp
Het was in ieder geval een mooie en geslaagde dag en alle Scouts hebben er heerlijk van genoten.
Volgend jaar hopen we weer op zomerkamp te gaan maar dit was in ieder geval een groot succes!