Feest bij Bevers Scouting Rijsbergen

bevers_RGBZaterdag 8 maart was een bijzondere dag voor de bevers van Scouting Rijsbergen. Niet alleen werden alle nieuwe bevers geïnstalleerd zodat ze officieel lid zijn van onze scouting, ook werd hun speelkasteel, Hotsietonia, opnieuw geopend.

Na de gewone club hebben ze frietjes gegeten bij de brasserie van De Leijhoeve ter ere van deze feestelijke gebeurtenis. Totdat alle ouders er waren hebben ze nog een tijdje heerlijk buiten kunnen spelen in het zonnetje. Na de installatie was het dan zover; de officiële opening van Hotsietonia. Alle raampjes en de glijbaan waren afgeplakt, maar nadat de leiding het signaal gaf stormden ze met z’n allen het kasteel binnen om de tape weg te halen en van de glijbaan af te gaan. Vanwege de installatie kregen alle Bevers ook nog een plakje cake met slagroom, maar die moesten ze natuurlijk wel zonder handen opeten. Al met al zijn de kinderen goed verwend op deze speciale dag.