Bevers terug uit de jungle

De Bevers van Scouting Rijsbergen hielden afgelopen vrijdag en zaterdag in de Blokhut hun weekendkamp. Er was tijdens dit weekend van alles te beleven rondom het thema jungle.

De juiste ingrediënten waren aanwezig om het kamp tot een succes te maken; enthousiaste kinderen, leiding en ouders, een ideale kamplocatie, een gevarieerd programma en schitterend weer. De kinderen in de leeftijd van 5 t/m 7 jaar hadden van tevoren thuis al wat voorbereidingen getroffen om de jungle in te kunnen, samen met hun ouders hadden ze namelijk mooie dierenpakken geknutseld. Tijdens het kamp werd een liedje ingestudeerd en deze werd aan het einde van het kamp voor de ouders opgevoerd. Verder is er veel gelachen, gegeten, gekliederd en heeft iedereen genoten van de activiteiten rondom het thema jungle.

Het weekendkamp van de Bevers is altijd één nachtje, we kijken nu met z’n allen uit naar het zomerkamp waar er twee nachtjes gelogeerd wordt. Verder beleven we in de Blokhut van Scouting Rijsbergen iedere zaterdagochtend van 09.30u – 11.30u vele leuke dingen. Voor meer informatie kan er contact opgenomen worden met teamleidster Vivian Kustermans.