Bevers Scouting Rijsbergen zijn Superhelden

Dit weekend zijn de bevers van scouting Rijsbergen een nachtje gaan slapen bij de scouting. Voor veel kinderen was dit de eerste keer, dus erg spannend!

DSC_0016

Na het klaarleggen van de luchtbedden, slaapzakken en knuffels zijn de kinderen zaterdagmiddag naar het bos gegaan waar de drie superhelden Mega Mindy, Superman en Batman waren. Zij waren de cape kwijtgeraakt en de bevers hebben geholpen met zoeken van deze capes. Ook hebben ze spelletjes gedaan en zijn van een kabelbaan geweest. ’s Avonds hebben de bevers een masker gemaakt en lichtgevende balonnen gezocht in het donker,  erg spannend, gelukkig hadden ze allemaal een zaklamp bij. De volgende dag hebben de bevers verschillende superheldenspelletjes gespeeld in en rond het clubhuis, waarbij ze stickers konden winnen. Gelukkig zijn alle capes van de superhelden gevonden! Om vier uur was het weer tijd om moe naar huis te gaan.

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar, en heb jij ook zin om bij de Bevers te komen kijken? Kom dan op zaterdagochtend naar de blokhut van 10.00 uur tot 11.30 uur. Dan kun je samen met de andere bevers spelen, knutselen, hutten bouwen en tochten lopen! Bel van te voren wel even naar Laura Brabers: 06-23275425